Leder kundesenter

Leder kundesenter

Vi søker etter en operativ kundesenterleder med ansvar for å videreutvikle kundereisen og kontinuerlig styrke vår posisjon i markedet gjennom å sikre gode kundeopplevelser. Stillingen rapporterer direkte til konserndirektør marked.

Har du et brennende engasjement for gode kundeopplevelser? Nåværende leder av kundesenteret i Selvaag Bolig går over i ny stilling. Vi søker derfor etter:

Kundesenteret har ansvar for oppfølging av kundene til Selvaag Bolig fra de har signert kjøpekontrakt og til utløpt reklamasjonstid – gjennom å ønske kunden velkommen, jevnlig informasjon om boligen, kundemøter, tilvalgsprosess, innkalling til ferdigbefaring og overtakelse av boligen, svare på kundehenvendelser, innkalling til 1-årsbefaring og behandling av eventuelle reklamasjoner.  

Sentrale oppgaver vil være:

  • Ansvarlig for å lede og utvikle ansatte i kundesenteret, både faglig og organisasjonsmessig (personalansvar for 9 personer)
  • Sikre at alle kunder blir møtt med positive og gode kundeopplevelser gjennom hele sin reise med Selvaag Bolig, i samarbeid med selskapets øvrige avdelinger
  • Lede arbeidet med digitalisering av kundereisen for å sikre god kundeopplevelse og samtidig enkelhet og effektivitet for kundesenteret
  • Operativt ansvar som kundekonsulent for noen egne prosjekter

Vi søker etter deg som har ledererfaring fra lignende stillinger og som har erfaring med å jobbe med kundeopplevelse og forbedringsinitiativer, gjerne inkludert digitalisering.

Du har relevant utdannelse på høgskole- eller universitetsnivå. Det er en fordel om du har erfaring fra bransjen, men dette er ikke et absolutt krav. Du må trives med å jobbe både overordnet strategisk og operativt.

Som person er du positiv og løsningsorientert. Du har gode kommunikasjonsevner og en inkluderende lederstil. Du har økonomisk forståelse og gode gjennomføringsevner.

Om du blir en del av vårt team får du en selvstendig og ansvarsfull jobb blant dyktige kollegaer i en involverende organisasjon. Du blir en del av et selskap som er uformell i sin omgangstone og med et positivt arbeidsmiljø, som er løsningsorientert og kompetent. Glimt i øyet og humor på arbeidsplassen er viktig for oss. 

Vi kan tilby:

  • Fremoverlent og kommersielt orientert selskap med korte og effektive beslutningsveier
  • Godt samarbeid på tvers av fagmiljøer
  • Gode betingelser og forsikringsordninger
  • Aksjespareprogram
  • Subsidiert treningstilbud
  • Firmahytte
  • Svært godt arbeidsmiljø. Selvaag Bolig er sertifisert som «Great Place To Work» av Great Place to Work Institute

For ytterligere informasjon om stillingen kontakt konserndirektør marked i Selvaag Bolig, Line Lian Mjell epost: limj@selvaagbolig.no (tel +47 975 39 225). Søknad sendes til HR-leder Monica W. Eriksson epost: mwe@selvaagbolig.no så raskt som mulig. Vi behandler søknader fortløpende.

Søknader og CV blir behandlet i henhold til GDPR. 

Selvaag Bolig ASA (selvaagbolig.no) er et børsnotert boligutviklingsselskap som styrer hele verdikjeden fra kjøp av tomt til salg av nøkkelferdige boliger. Selskapet har til enhver tid flere tusen boliger under utvikling, og fokuserer på store utviklingsprosjekter i vekstområdene i og rundt Stor-Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Stockholm. Selvaag Bolig viderefører Selvaags 70 år lange historie og erfaring, og har et bredt utvalg boligtyper. Selskapet har 90 ansatte, hovedkontor på Ullern i Oslo og regionskontorer i Tønsberg, Follo, Bergen, Trondheim, Stavanger og Stockholm.