Vi søker etter deg som har erfaring fra byggebransjen, gjerne med erfaring med taksering, kontroll og oppfølging. Du trives i et hektisk og dynamisk arbeidsmiljø, er en lagspiller og har et brennende engasjement for å skape gode kundeopplevelser.
Kundesenteret i Selvaag Bolig har ansvar for oppfølging av kundene fra de har signert kjøpekontrakt og til utløpt reklamasjonstid. Som teknisk rådgiver vil du jobbe med oppfølging av byggetekniske problemstillinger og reklamasjoner, gjennom tett kontakt med kundene, prosjektgruppen, entreprenører og leverandører. Stillingen rapporterer til leder for kundesenteret.
Det er avgjørende at du har god teknisk forståelse og at du trives med å håndtere reklamasjoner. Stillingen innebærer en del skriftlig saksbehandling på PC.
Sentrale oppgaver vil være:
Kvalifikasjoner:
Personlige egenskaper
Vi kan tilby:
For ytterligere informasjon om stillingen kontakt leder av kundesenteret i Selvaag Bolig, Mona Hagejordet epost: mh@selvaagbolig.no, mobil: 934 94 514.
Søknad sendes til HR-leder Monica W. Eriksson epost: mwe@selvaagbolig.no så raskt som mulig. Vi behandler søknader fortløpende.
Søknader og CV blir behandlet i henhold til GDPR.
Arbeidssted: Silurveien 2, Oslo.
Selvaag Bolig ASA (www.selvaagbolig.no) er et børsnotert boligutviklingsselskap som styrer hele verdikjeden fra kjøp av tomt til salg av nøkkelferdige boliger. Selskapet har til enhver tid flere tusen boliger under utvikling, og fokuserer på store utviklingsprosjekter i vekstområdene i og rundt Stor-Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Stockholm. Selvaag Bolig viderefører Selvaags 70 år lange historie og erfaring, og har et bredt utvalg boligtyper. Selskapet har 90 ansatte, hovedkontor på Ullern i Oslo og regionskontorer i Tønsberg, Follo, Bergen, Trondheim, Stavanger og Stockholm.